Splošni pogoji poslovanja

Namen splošnih pogojev poslovanja je jasno definirati pravice in obveznosti uporabnikov spletne trgovine GORENC pri naročanju blaga, ki je na voljo  v spletni trgovini, ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom storitev. Kot kupec se razume vsaka fizična oseba, ki je opravila nakup na spletni strani: htpp://gorenc.si

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Registracija in prijava

Obiskovalec spletne trgovine se lahko registrira na spletni povezavi www.gorenc.si . Registracija je uspešno opravljena le v primeru, da so podani vsi zahtevani podatki s strani administratorja spletne trgovine z namenom učinkovite in varne prodaje izdelkov na spletni strani.

Registracija pomeni samo prvi vpis v bazo podatkov, kjer obiskovalec vpiše zahtevane podatke in s tem pridobi status uporabnika. Prijava pomeni, da so vsi potrebni podatki že vpisani v bazi in je potrebno za vsak nadaljnji vpogled v poslovanje vpisati le elektronski naslov in geslo, ki bo uporabniku pri registraciji podeljeno samodejno, uporabnik pa si ga lahko naknadno po želji spremeni.

Podatki ponudnika

GORENC STARE d.o.o.

Spodnji Brnik 81, 4207 Cerklje na Gorenjskem

matična št.: 8847673000

davčna št.: SI 45501262

Cene in stroški dostave

Vse cene vključujejo davek na dodano vrednost z upoštevanimi popustov. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Prodajalec si pridržuje pravico, da se cena od trenutka oddaje naročila – ponudbe do potrditve naročila – sprejem ponudbe zaradi objektivnih okoliščin, kot so na primer napaka v tisku, sprememba cen s strani dobavitelja in podobno, spremeni.

V primeru, da se cena v času oddaje naročila do potrditve naročila spremeni, ima kupec pravico odstopiti od naročila v roku 3 dni, ko je izvedel za spremembo cene.

Nakup

Izberite izdelek, ki ga želite kupiti, in klikniti na gumb “V košarico”. Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite posamezni izbrani izdelek odstraniti, kliknite na nakupovalni voziček ter nato v kvadratku količina označite – količina 0. Če želite količino povečati oziroma naročeno količino določenega izdelka zmanjšati, popravite to v kvadratu, kjer je izpisana količina.

Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom “naprej “. Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:

  1. korak – Vaša košarica
  2. korak – Vnos vaših podatkov
  3. korak – Pregled in kontrola
  4. korak – Potrditev naročila

Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku dveh ur po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga.

Preklic naročila lahko kupec opravi preko telefonske številke 04 28 16 105.

Šteje se, da je prodajalec potrdil naročilo, če v roku 2 ur po oddanem naročilu ne potrdi naročila oziroma v navedenem roku ne zavrne ponudbe – naročila. S tem trenutkom je pogodba o nakupu naročenih izdelkov nepreklicno sklenjena.

Kupec ima za izdelke v spletni trgovini na voljo sledeče oblike plačila:

Po povzetju pošiljke

Po predračunu

S klikom na gumb “naročilo oddano” kupec podaja izrecno soglasje za obdelavo podatkov in hkrati potrjuje, da v celoti razume Splošne pogoje poslovanja in jih sprejme, kot tudi, da je starejši od 18 let in mu ni odvzeta poslovna sposobnost. S klikom » naročilo oddano« se zaključi postopek nakupa.

Na svoj e-mail dobite kreirano spletno naročilo.

Dostava

Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila, prejeta od ponedeljka do petka do 15. ure, bodo realizirana še isti dan. Naročila, prejeta po 15. uri, bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila, prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih, bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelek v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša na 14 delovnih dni oziroma skladno z rokom dobave blaga s strani proizvajalca.

Prodajalec bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Skupaj s pošiljko pošlje prodajalec račun o opravljeni storitvi, kateri mora biti podpisan in opremljen z žigom.

Strošek pošiljanja znaša 3,5€ na pošiljko. Pri spletnem nakupu nad 60€ se kupcu dostavi pošiljka brezplačno.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Prodajalec ne jamči za dostavo blaga. Šteje se, da je blago oddano in nevarnost uničenja blaga med dostavo preide na kupca z dnem oddaje blaga distributerju za oddajo pošiljk.

Reklamacija

Kupec je dolžan prejeto blago ob dostavi pregledati. Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, dimenziji, barvi ali če kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova pravno priznane stvarne napake.

V primeru, da ima blago pravno priznano stvarno napako, kupec nemudoma pisno obvesti prodajalca. Prodajalec kupca v roku osmih dneh od prejetja obvestila obvesti, ali šteje napako za pravno priznano stvarno napako, pri čemer se prodajalec in kupec dogovorita, da prodajalec kupcu nadomesti blago z novim ali mu vrne kupnino. Kupec izgubi pravico odstopa od te pogodbe, če blaga ne more vrniti, ga ne more vrniti v stanju, v kakršnem ga je prejel, ali v primeru, da prodajalca nemudoma ne obvesti o pravno priznani stvarni napaki na izdelku. Kupec ne more več uveljavljati pravno priznane stvarne napake, če je od izročitve blaga kupcu preteklo 6 mesecev, kakor ima prodajalec pravico zavrniti blago ali račun v primeru, da blago ni bilo reklamirano v skladu s to pogodbo.

V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo izdelka, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želi blago vrniti na stroške prodajalca, se mora o tem dogovoriti z referentom podjetja GORENC STARE d.o.o., ki bo blago prevzel. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Garancijski rok za vse tehnične izdelke je od 6 mesecev do 1 leta (odvisno od izdelka).

V podjetju so zagotovljeni servis in nadomestni deli.

Ob reklamaciji mora kupec obvezno predložiti račun in garancijski list z izpisanim datumom prodaje, potrjen z žigom in podpisanim prodajalcem.

Reklamacije ne bomo upoštevali v naslednjih primerih:

neupoštevanje navodil za uporabo;

popravilo izdelka s strani nepooblaščenih oseb;

vgraditev neoriginalnih sestavnih delov;

poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca ali tretje osebe;

če kupec ravna z izdelkom nestrokovno in malomarno;

Podjetje GORENC STARE d.o.o. zagotavlja kupcu brezhibno delovanje izdelka in prevzame obveznosti, da bo v garancijskem roku na lastne stroške odpravilo vse pomanjkljivosti.

Varnost in zasebnost

V podjetju GORENC cenimo vašo zasebnost, zato vaše podatke skrbno varujemo. Vsi posredovani podatki so varovani pred vdorom tretje osebe, kar vam zagotavlja brezskrbno in nemoteno poslovanje z našim podjetjem.

Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske in mednarodne zveze potrošnikov.

Pri nakupu artikla v spletni trgovini uporabnik poda izrecno soglasje, da ponudnik kot upravljalec zbirke osebnih podatkov zbira in obdeluje osebne podatke, ki izhajajo iz njegovega pravnega razmerja z izdajateljem in sicer naslednje kategorije podatkov:

Ime in priimek, primarni naslov in naslov dostave, elektronska pošta, telefonska številka, IP naslov, čas in datum registracije, podatki o kupljenih artiklih.

Pri nakupu artikla poda uporabnik izrecno soglasje, da sme prireditelj obdelovati osebne podatke za namene:

Internetne prodaje, dostave blaga, izvedbe storitve, oglaševanja, statističnih obdelav, izvajanja tržnih raziskav, pošiljanja oglasnih gradiv, obveščanja o novostih, poplačilu in izterjavi obveznosti ponudnika do uporabnika, telefonskega, pisnega in osebnega anketiranja, izgradnje baze CRM, neposrednega, segmentiranega in ciljnega trženja.

Odveza odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Dobavljeno blago ostaja last prodajalca, dokler kupec ne poravna vseh obveznosti, ki jih ima iz poslovnih povezav s prodajalcem. Te zaveze vključujejo tudi prihodnje zaveze kupca do prodajalca, ki izhajajo iz istočasno ali kasneje sklenjenih naročil kupca prodajalcu.

Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.